Časté dotazy (FAQ)

O kobercích

Jak silný je vlas koberce?

Tloušťka vlasu koberce se liší podle jeho druhu.

Kdy mám použít vypodložení?

Vypodložení doporučujeme používat u tenčích koberců, protože brání sklouznutí koberce a pomáhá udržet ho na požadovaném místě. Poskytuje také lepší odpružení a tím prodlužuje životnost Vašeho koberce, protože brání rozdrcení vlasu koberce a chrání koberec před působením ostrých předmětů (například podpatky).

Podobají se fotografie vašich koberců realitě a jak si mohu být jist, že barva, kterou vidím na obrazovce, je reálnou barvou koberce?

Fotografie našich koberců pořizují profesionálové s digitálními fotoaparáty o vysokém rozlišení v prostředí s kontrolovanou teplotou barev a fotografie jsou poté zpracovány pomocí programu Adobe Photoshop. Fotografie koberců jsou proto stejně blízké realitě jako samotné koberce. Přesto záleží také na typu, kvalitě a stáří Vaší obrazovky, kterou používáte k zobrazování Vašich koberců. To může ovlivnit, jak se fotografie a barvy zobrazují na Vaší obrazovce.

Proč můj koberec pouští vlas?

Přirozeným jevem koberečků je pouštění vlasu. Když je kobereček zcela nový, může obsahovat přebytečný materiál, který se začne postupně uvolňovat. Jde o krátká vlákna, zatlačená do vlasu, která se dostala k povrchu. Tento jev zmizí, a to často už po 1-2 vysávání.

Nemusíte si dělat starosti a snažit se urychlit tento přirozený proces, způsobilo by to pouze zbytečné opotřebení a možné protržení koberce. Proto bychom Vám rádi poradili mít na začátku trpělivost a po běžném použití brzy zjistíte, že koberec pouští vlas méně, až nakonec přestane.

Nákup

Máte nějaký obchod, kde jsou koberce vystaveny a kde si mohu při své návštěvě koberec prohlédnout?

Ne, naneštěstí nemáme žádný obchod ani výstavní síň, kde byste si mohli koberce prohlédnout. Naše koberce prodáváme jen v našem webovém obchodě na internetu a koberce si můžete prohlédnout jen na našich webových stránkách. Pokud máte zájem o koupi výjimečnějšího koberce (od 5000 € výše), je možné si domluvit schůzku v naší exkluzivní předváděcí místnosti RugVista. Pro další informace prosím klepněte sem.

Máte katalog svých koberců?

Ne, katalog nemáme, protože všechny naše koberce si můžete prohlédnout na našich webových stránkách. Mít všechny naše koberce na webových stránkách je pro nás jednodušší, protože tam můžeme neustále aktualizovat informace o našich kobercích a poskytovat tak přesnější a aktuálnější informace našim zákazníkům.

Jak mohu zakoupit koberec z vašich webových stránek?

Začněte výběrem koberce, který chcete koupit. Kliknutím na koberec se zobrazí podrobnější informace o něm. Vpravo uvidíte cenu koberce. Jestliže koberec není prodaný, ani zamluvený, pod cenou je tlačítko s textem: „Koupit“. Kliknutím na tlačítko „Koupit“ umístíte koberec do svého nákupního košíku. Nákupní košík je zobrazen na nahoře vlevo na webových stránkách. Stejný postup lze zopakovat, jak je uvedeno nahoře při přidávání dalších koberců do Vašeho nákupního košíku.ích koberců do nákupního košíku.

Dalším krokem je přechod do pokladny. Do pokladny můžete přejít kliknutím na odkaz "Pokračovat k pokladně", který je vidět pod koberci v nákupním košíku.

Závěrečným krokem je vybrat si způsob platby. Můžete platit kreditní kartou nebo bankovní převod. Klikněte na alternativu, kterou si přejete využít, a řiďte se zobrazovanými pokyny.

Mohu si půjčit koberec a podívat se, zda se bude hodit k nám domů?

Koberec nelze vypůjčit. Pokud si koupíte koberec a zjistíte, že se Vám navzdory očekávání nehodí, můžete ho vrátit do 30 dnů.

Platba a zabezpečení

Jak bezpečné jsou transakce, které dělám?

Transakce na našich webových stránkách jsou velmi bezpečné a spolupracujeme se společností DIBS, které zajišťuje všechny naše internetové platby. Všechny platby jsou pro Vaši bezpečnost a na ochranu našich zákazníků proti podvodům prováděny bezpečným, šifrovaným spojením. Všechny platby jsou zabezpečeny technikou označovanou jako 3D-Secure. Všechny platby jsou pro Vaši bezpečnost také kontrolovány ručně.

Které metody plateb přijímáte?

Nabízíme dva způsoby platby kreditní kartou - VISA nebo MasterCard; nebo prostřednictvím zálohové platby předem, kterou provedete odpovídající transakcí přímo z Vašeho bankovního účtu na náš bankovní účet.

Nabízíte bezúročné splátkové platby nebo jiné možnosti splátek?

V současnosti nabízíme bezúročné platby pouze prostřednictvím společnosti Klarna osobám s bydlištěm ve Švédsku, Dánsku, Finsku nebo Norsku.

Co to znamená 3D-Secure?

3D-Secure je souhrnný pojem označující technologii zabezpečení, která byla vyvinuta ve spolupráci společností VISA a MasterCard. Hlavní myšlenkou je, že držitel karty se při nákupu online musí identifikovat osobním kódem. Zákazník získává tento kód ze své banky. Při použití uvedené technologie banka, která kartu vydala, přebírá odpovědnost za ekonomické riziko spojené s potenciálním podvodem. Tato technologie byla zavedena na ochranu zákazníků. Na webových stránkách bývá označována jako Verified by VISA and MasterCard SecureCode. Společnost RugVista využívá tuto technologii při platbě kartou, u které byla tato technologie aktivována.

Objednávky

Jak si mohu zobrazit své objednávky?

Své objednávky si můžete zobrazit kliknutím na „Tento účet“ nalevo a poté přihlášením Vaší e-mailovou adresou a heslem. Zde můžete zobrazit své aktuální a předchozí objednávky a máte také možnost sledovat své současné dodávky.

Jak mohu stornovat objednávku?

Chcete-li stornovat objednávku, zašlete e-mail na adresu order@rugvista.com a my objednávku stornujeme a tuto skutečnost Vám potvrdíme. Můžete se také přihlásit ke svému účtu „Můj účet“ a objednávku stornovat.

Jak mohu změnit svou objednávku?

Chcete-li změnit objednávku, zašlete nám e-mail na adresu order@rugvista.com a napište nám, který koberec byste si přáli namísto objednaného. Vezměte prosím na vědomí, že změnit můžeme jen objednávky, které nebyly odeslány a ty, které jsou podány s možností „Bankovní převod“, což znamená, že nebyly zpracovány a odeslány z našeho skladu!

Expedice a dodávky

Kolik bude stát dodávka?

Expedice je v rámci EU zdarma. Náklady na dopravu mimo EU se liší podle jednotlivých zemí a podrobné informace naleznete v našich „Podmínkách“.

Jak dlouho trvá dodání?

Běžná doba dodání je 1 až 5 pracovních dnů v EU a 2 až 8 pracovních dnů do ostatních částí světa.

Musíme být doma, abychom mohli přijmout koberec?

Ano, je třeba, aby byl někdo doma, až dodávka dorazí. Můžete se obrátit na UPS/FedEx pro bližší informace o čase dodání nebo kvůli změně adresy.

Jak mohu sledovat mou objednávku a dodávku?

Po objednání a zabalení dodávky obdržíte od společnosti RugVista.com e-mailem potvrzení. Tento e-mail bude obsahovat informace o expedici a informace ke sledování dodávky. Tyto informace můžete použít ke sledování své objednávky na webových stránkách UPS/FedEx na adrese www.ups.com / www.fedex.com. Své objednávky můžete také sledovat po přihlášení na stránky RugVista.com uživatelským jménem heslem, pod kterými jste registrováni, na stránce „Můj účet“.

Zasíláte zboží na poštovní schránky?

Ne, nemůžeme zasílat zboží na P.O.boxy, protože balíky musí být podepsány.

Návratky

Když se mi koberec nebude líbit, mohu ho vrátit?

Ano, pokud se Vám koberec nebude líbit, můžete ho vrátit. V tomto případě platí 30denní lhůta od potvrzení nákupu.

Jak mohu vrátit zboží?

Přejete-li si vrátit zboží, musíte nás osobně kontaktovat telefonicky #TEL# nebo faxem: +46 (0)40 - 18 22 25 nebo nám zašlete zprávu e-mailem na adresu order@rugvista.com a informujte nás o tom, že chcete zboží vrátit. My Vám potom zašleme běžnou poštou dobropis obsahující štítky na obaly a návod, jak jednat se zbožím při jeho vrácení.

Co mám dělat, jestliže bude můj koberec při doručení poškozený?

Jestliže bude váš koberec při doručení poškozený, obraťte se na službu UPS/FedEx v místě Vašeho bydliště a informujte je o poškození. Neprodleně nás informujte telefonicky #TEL# nebo faxem: +46 (0)40 - 18 22 25 nebo nám zašlete zprávu e-mailem na adresu order@rugvista.com

Jak balíte koberce a zajistíte, aby byly během dopravy zabezpečené?

Všechny naše koberce jsou baleny podle pokynů společností UPS/FedEx. Koberce jsou složeny a umístěny do robustního ochranného plastového pytle předtím, než se zabalí a zapečetí do kartonové krabice odpovídající velikosti. Běhouny jsou stočeny.

Musím při vracení koberce zaplatit dopravu?

Veškeré vrácení zboží v rámci EU je bezplatné, pokud použijete zpáteční expediční štítek RugVista. Kontaktujte náš zákaznický servis pro pomoc s vraceným zbožím.

Údržba koberce

Jak se zbavím skladů a záhybů na koberci?

Záhyby a sklady lze opravit jednoduše umístěním těžkého (ale bezpečného) předmětu (například stohu knih) na hrany. Po několika dnech by měl koberec ploše ležet na podlaze. Chcete-li se zbavit záhybů na koberci, běžné používání koberce je zcela odstraní a záhyby by měly časem zmizet.

Jak se zbavím skvrn?

Podle toho, o jaký druh skvrn jde, existuje řada způsobů, jak se jich zbavit. Za prvé – nejvhodnější je zabývat se skvrnami ihned a odstranit je co nejdříve a co nejdůkladněji. Naše Encyklopedie koberců obsahuje další informace o způsobu ošetření skvrn. Prostudujte si prosím: Rug encyclopedia - Cleaning tips

Mohu prát koberec sám?

Nedoporučujeme prát koberce samostatně, zejména koberce z přírodního vlákna. V zájmu dosažení co nejlepšího možného výsledku Vám doporučujeme obrátit se na profesionální společnost specializující se na čištění koberců. Připomínáme, že toto doporučení se vztahuje na všechny ručně tkané koberce prodávané na RugVista.cz.

Na odstraňování jemných nečistot doporučujeme odstraňovač skvrn RugVista, který si můžete zakoupit zde: https://www.rugvista.cz/koberec/stain-remover?artno=CVSR1

Zeptejte se RugVista

VYNIKAJÍCÍ
4.71 z 5
671 zákazníků napsalo recenzi
Jan K.:
kde je k dostání a k vidění koberec RVD13085